tirsdag 24. juli 2012

Værvakum


Nå har jeg lyst på godvær!! Planene holder meg våken om natten, og jeg skulle hatt litt oppholdsvær til alle maleplanene mine. I stede holder jeg fortsatt på å rydde ut av esker og bokser. Trenges sårt siden "rotet" fortsatt opptar den ene av stuene mine. Lurer på hva som er der egentlig??? Har jo det jeg trenger, og har snart bodd her i en måned uten at jeg har savnet noe vesentlig. Hmmmm, har jeg for mye saker kanskje?

Ja ja......, ettermiddagen ble i vært fall brukt til en liten ommøblere av spisestua. Ommøblering er min store hobby, så det var på tide :D Lange, smale rom er vanskelig å møblere.


 
Disse vakre hjertene fra Nille fikk plass på den gamle døra. Den står stort sett oppe og tåler derfor litt pynt :D



Nå er det "rotestua" som står for tur. Ja viss det ikke blir finvær da :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...