mandag 22. april 2013

Vel blåst


Da var jeg tilbake etter lørdagens skrotdag. Det ble en kjempesuksess! Stinn brakke av både lopper og besøkende. Jeg hadde store forhåpninger og fikk faktisk solgt det meste av det jeg hadde for salg. Så med bedre plass i skapene og litt penger i lommen er jeg strålende fornøyd :D





Når jeg for en gangs skyld dro ting ut av huset, bestemte jeg meg for ikke å handle så mye med meg hjem igjen. Men en liten souvenir må det da være lov å ha med seg, he he :D Kjøpte derfor denne fine sinkkurven for 40 kroner til melkeflaskene mine.










Jeg elsker disse gamle melkeflaskene. Og spesielt nå, når jeg har fått hvite korker/topper til alle sammen. Har nå to som står melk på........






........en med dynkekork......







....og en vanlig.






Har du "dilla" på noe?




1 kommentar:

  1. Vel overstått skrotdag. Så ut som det var mye fint, og særlig flaskeholderen. Tenk at sånt finnes enda.. Godt at det finnes noen som tar vare på gammel historie. Jeg tror jeg har EN sånn melkeflaske med kork, men korken er tygd på av en liten valp og har nok noen hakk i seg pga det.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...