tirsdag 6. november 2012

Nye funn


 
I dag har det vært auksjon i lille Brønnøysund, og det på en tirsdag. Så morsomt at det skjer så mye på gjenbruks/loppisfronten for tiden :D Skal passe meg litt sånn at dette ikke blir en "se hva jeg har kjøpt-blogg". Men når jeg selv leser blogger, er noe av et morsomste jeg vet å se hva andre har funnet. Så her kommer det :D
 




Denne gamle stolen sto bare og ropte på meg. Masse flotte detaljer, skinnsete og et tonn med sjarm. Har tenkt at den skal få plass på gjesterommet etter hvert. Duken er egentlig et kjøkkenhåndkle, men det var så stort, hadde så flott farge og monogram, at jeg blir nok å bruke det til andre ting.





Skrinet under stolen er et skoleskrin. Vært brukt til å oppbevare skrivesaker i. Den har unik patina som bare år med bruks slitasje kan lage. Og sist men ikke minst, fikk jeg vinnerbudet på denne flotte terrinen med ører.



























1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...