fredag 26. juli 2013

Bit for bit


Heisann :)
Har ikke blogget på en uke og tiden siden sist har jeg brukt på å få i orden nystuen. Skulle ting bare plasseres tilbake, hadde det nok ikke tatt så lang tid. Men nå skal alt finne sin naturlige plass, og det får bare ta så lang tid som det vil. Noe hadde jeg fra før, noe er nytt og noe mangler jeg fortsatt av inventar. Sånn som et lite bord for eksempel. Da får tre gamle kofferter gjøre jobben inntil videre.









Litt på veggene og en liten matte på gulvet så nærmer det seg :)






Fant til slutt gardinstenger som jeg ønsket meg også. Disse er av tre og er nok litt tykkere enn vanlige i metall. Har lett etter lignende en stund, og disse fant jeg til slutt på Ellos av alle steder. De heter Sara og finnes i flere farger om du måtte ønske deg lignende.

















Mellom gluggene kan jeg nyte både synet og bruset fra elven som renner rett nedenfor huset. Har soveromsvinduet i andre etasjen også vent denne veien. Elvebrus er verdens beste sovemedisin :) Anbefales!




Må innrømme at det har sneket seg inn et lite skrivebord siden sist også. Var på brukthandelen noen mil herfra sammen med min mor på lørdag. Skrivebordet hadde navnet mitt på og snek seg med i bilen før jeg fikk tenkt meg om. Men kr 800,- er da mindre enn et nytt uansett er unnskyldningen jeg bruker i dag.






 Tapeten jeg plukket av veggen da den ble revet er også kommet opp.





Engelen på toppen kjøpte jeg også på lørdag. Fikk den for bare kr 20,- og da slo jeg til. Mamma har også en slik, og jeg har jo vært litt misunnelig på henne for det. Hun fikk sin som liten jente, og når har også jeg min egen :)




Og sist men ikke minst har jeg fått inn benken min igjen. Den har vært på ferie på låven under oppussingen, og det var godt å sette den tilbake igjen. Den passer så godt oppe i kroken sin :) Fikk byttet teppe i den også så nå er den så god som ny :)





4 kommentarer:

  1. Å SÅ MASSE FINE MØBLER DU HAR
    Å HERLIGE SKATTER
    FRA LOPPIS
    SÅ KOSELIG HOS DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Det er så kjekt å ommøblere:) Gjør det stadig vekk. For en koselig liten sofagruppe du har. Herlig med koffertene som bord. Du så heldig du var som fikk et helt skatoll til den nette pris 800,-!! Det var nydelig. Det samme kan jeg si om den sjarmerende slagbenken. Kos deg i den koselige stuen din. Og tusen takk for så fine ord hos meg!

    Ha fortsatt fine julidager.

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Ska sei du har fått det flott i stua. Aldeles nydelig!! Blei ikke med på innspurten på det Ikea skatollet, og det var rett og slett fordi jeg så bilde av det gamle skatollet DITT. Da skjønte jeg at det er et sånt jeg også må ha ;) Så da er det bare å starte jakten, men det spørs om jeg er så heldig som deg å finne et så fint til en enda finere pris. Nyt nystua og sommeren.

    SvarSlett
  4. Det ble kjempefint!! :) Kommer plutselig syklende:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...