onsdag 1. mai 2013

Vinter, vår og så vinter igjen


Som jeg blogget om i går, er lekestuen straks ferdig, og det var bare tak og gulv igjen til dagens arbeidsøkt. Må si jeg ble ganske lang i masken da jeg sto opp i dag morges og dette var synet som møtte meg:









Her er det vist full vinter igjen :(  "Men mamma, du må være glad i snø" sa jenta mi da jeg helt klart må ha vært ganske kulerund i øynene. "Ja, jeg er glad i snø, men bare når det er vinter", så det så!!!!!!!


Men etter hvert tittet solen frem, og både snø og forargelse smeltet etter som timene gikk.





Huseieren selv insisterte på å få være "arbeidsdame" i dag, og var svært så arbeidsom i sin rosa regndress :D

Og så til slutt sto lekestuen ferdig. En rull med takdekke, så er det bare å glede seg til oppholdsvær slik at jeg kan få malt litt :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...