fredag 24. mai 2013

Uteliv


I dag har det regnet store deler av dagen. Velger derfor å legge ut bilder fra den fantastiske kvelden vi hadde i går da vi var ute og fikk satt opp trampolinen . Dukkehuset er også ferdig malt, og vi skal nå starte dekoreringen :D 




Foreløpig er det bare bord og stoler (kjøpt på loppis og malt), samt..........




.....en søt lite postkasse vi fant på Nille som er kommet opp. Som dere ser på bildet ble lekehuset helt hvitt, mens gulvet er beiset med grå beis. Skal etter hvert også få litt farge rundt vinduet og døren, men det blir ikke før det også kommer på hovedhuset.






Lekehuset er satt opp i enden av plenen med fronten vinklet mot hovedhuset. 






Vi har også 8 gamle kirsebærtre i hagen som har startet blomstring. Rart å tenke på at for akkurat en uke siden var det nesten ikke et skudd å se. Det har virkelig "eksplodert" ute etter varmen kom. 

















En liten ripsbusk har også overlevd og er full av blomsterranker. Det er en sann fryd å være ute nå!








Snart har vi bodd her i et helt år, men fortsatt må jeg klype meg i armen når jeg tusler rundt her på småbruket mitt. Jeg har på ingen måte noe bedre hus eller bor på en bedre plass enn noen andre, men det er helt perfekt for meg akkurat nå :D Det var et stort prosjekt, men føler at jeg snar begynner å få overtaket (selv om det fortsatt er mye igjen som skal gjøres).





Flott utsikt mot Torghatten.








Ha en fortsatt fin kveld.
:D

3 kommentarer:

  1. Så fint det blir! Sjekk denne bloggen

    http://marisgyngestol.blogspot.no/2013/03/inspirerende-jenterom.html

    Jeg har et sånt tv-møbel som innehaveren av bloggen har laget til lekekjøkken. Jeg hadde andre planer for det, men syntes dette var nydelig.

    SvarSlett
  2. Flotte og fine bilder! :)

    SvarSlett
  3. Sååå fint! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...