mandag 6. mai 2013

Brukthandling


I dag har jeg vært i konfirmasjon hele dagen og feiret mitt flotte gudbarn. Propp full av kaker og kaffe sitter jeg nå her i godstolen min og blogger. Det jeg skal dele med dere i dag er brukthandelfunnene mine fra i går. Har nemlig en brukthandel bare et par-tre kilometer herfra som akkurat har åpnet etter vinteren. Først fant jeg en nydelig lampe til nykjøkkenet mitt når det er ferdig.







Den trenger en ny ledning, men det er jo fort gjort å bytte. Fikk den for 170 kroner. Lurer på om det er opalinglass i denne også. Lampen er fra 30-tallet.










































Fant også dette lille speilet til 30 kroner, som skal få plass i lekestuen. 









Og til slutt bare måtte jeg kjøpe dette sinkspannet til 85 kroner. Hjemmelaget og full av sjarm fikk jeg assosiasjoner til blåbærtur og små barnefingre som bærer bærspannet med en gang. Gleder meg allerede :)







Til slutt vil jeg gratulere alle som ble konfirmert i dag, og spesielt til kjære Trine og Ingrid :D Takk for en kjempefin dag.






1 kommentar:

  1. SÅ KOSELIGE TING DU HAR FÅTT TAK I
    ØNSKER DEG EN FIN DAG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...