søndag 3. februar 2013

"Ny" TV-benk


Hei og god søndag. 
Håper alle har hatt en like fin søndag som oss. Masse utetid og herlig vinterlandskap. 
:D
Har endelig fått inn benken jeg kjøpte på Facebook denne uken. Den furet fint på skaren for å si det sånn :D 





Den var så rett og fin i formen og jeg tenkte TV-benk med en gang jeg så den. Den skal selvfølgelig få seg nye knotter og et par strøk maling først, har bare ikke helt bestemt meg for farge...... Den foreløpig planene er hvit med grått på dørene. Siden jeg skal introdusere en ny farge til på stuen, må den hentes igjen i andre ting også tenker jeg. Planen er å male et par rammer og en hylle i samme gråfarge. Men så var det hvilken farge eller tone som passer til rosafargen som er på veggene fra før. Noen som kan hjelpe meg? Hmmmmmm, får tenke litt videre på det mens jeg grunner. Flere bilder kommer når den er ferdig :D





Fra før av har TVn stått på en MAUI-benk fra Jysk.


(Bilde lånt fra JYSK)


Benken er grei nok den, men kanskje litt liten. Har tenkt lenge på å bytte den ut, og nå bydde muligheten seg. "Ny" TV-benk til 300,- kroner er ikke noe å si på synes jeg.





Ops, og jeg som har nektet på at jeg eier en kosedress i flere år :/ Gjenskinn i TVn er noe dritt!
Ha en fortsatt fin kveld
:D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...