søndag 4. november 2012

Det var det...


Da var helgen over og jeg sitter her og koser meg med "Downton Abbey" mens jeg blogger. Multitasking, he he :D Har hatt en rolig helg uten de store prosjektene, så legger med bilder av mini-prosjektet mitt.






Et lite nøkkelskap som har fått et strøk maling


















I dag sørger vi over Mully, he he he :D  Min kjære kompostdunk har tatt kvelden. Tatt av høststormen og knust i flere biter til den ikke kunne monteres igjen. Siden den var av lett, plastikk og ikke fastmontert til bunnen, lettet selve dunken og innholdet sto igjen. Et vakkert syn :o/ Heldigvis er det bare organisk avfall. Så da var det bare å ta frem spade og trillebåre.




Hadde usedvanlig mange forslag til overskrift til dette innlegget. "All by my self" med bilde av den kommunale søppeldunken min, "RIP Mully", "tatt av vinden (med Mully i hovedrollen) osv..... He he :D

Har ikke totalt gitt opp varmekomposteringskarrieren min, men fortsettelsen blir nok uten Mully. Har nå store planer om å snekre min egen. Vi får se......

Ha en fortsatt fin søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...