lørdag 27. oktober 2012

Årets jakt


Dagen i dag har jeg sett fram til en stund. Det var nemlig tid for speidernes årlige loppemarked i byen. Hele samfunnshuset fylt til randen med lopper. Masse folk hadde møtt opp og det var stor rift om loppene. Kommer vel neppe som noen hemmelighet at jeg også kapret meg noen :D





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Original Diplom is-skje, salt og peppersett, arkivboks, flere norske porselensfat osv......
 
 
 
 
 
En flott juleduk med vakre detaljer, samt fire tøyservietter.
 
 
 
 
Tre filleryer ble også med meg hjem. En som er ekstra lang, en normal og en bitteliten, rosa til dukkestuen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Da gjenstår det bare å ønske dere en fortsatt god helg
:D
 


1 kommentar:

  1. Hei, ser du har ei flott diplom is skje.. jeg har i dag, på selveste Valentines day, funnet ut (ved desserten..) at jeg har kastet den vi hadde og som det nå viser seg var noe mannen min hadde arvet fra sin bestemor og derfor var kjempeglad i... Krise i heimen for å uttrykke det mildt. Jeg sitter derfor og surfer nettet på jakt etter ny skje som erstatning til fremtidige isdesserter.. hadde du villet selge din? Betaler frakt og alt, selvfølgelig.. du treffer meg på email skummetmelk @gmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...