mandag 16. juli 2012

Spisestua....

.....har til nå vært nedlastet i pappesker. Når TV-stua ble ferdig fikk jeg tømt disse, og nå kan vi endelig spise her på normalt vis :D




En av de tingene jeg hadde gledet meg mest til etter vi flyttet var å ta i bruk den gamle sengbenken min. Hadde egentlig ikke plass til den i leiligheten vi bodde i før, så den har bare tatt opp masse plass på et soverom.



Mange vakre detaljer.



Koselig å få opp tallerkenhylla mi også. Den skal få litt annet stæsj når jeg bare finner det jeg skal ha...he he he :D:D:D




Spisestua er per dags dato i minste laget, men den ligger vegg i vegg med stue nr 3. Planen er å rive veggen dersom det lar seg gjøre. Jeg vil da få "bare" to stuer, noe som holder i massevis for oss. Stua vil da ha samme størrelse som TV-stua, lang og smal.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...