mandag 30. juli 2012

Gjenbruk

I dag slår jeg et slag for gjenbruk. For noen dager siden var jeg på brukthandelen noen mil herfra. Der fant jeg selvfølgelig noen flotte skatter. Skrot for noen kanskje, men hvorfor skal vi kaste noe som andre kan ha glede av? Skatt eller ikke, jeg fant i hvert fall disse flotte krystallglassene.










Jeg hadde noen fra før av, og kunne supplere med tre til. De kommer i to størrelser, "en til mamma'n og en til ungen" som datteren min på tre sier :D















Bruktkjøp er vanligvis en meget økonomisk måte å handle på. Det tillater derfor å kunne bruke "fancy" krystallglass til hverdags. Så flotte ting bure bukes så ofte som mulig. Mottoet mitt er "livet er hverdagen" og da passer disse fint inn :D















Uansett er det noe usedvanlig søtt over disse lubbene barnefingrene som drikker lettmelk i krystallglass til kveldsmaten :D:D:D:D:D:D Prinsessen min fortjener intet annet enn det beste



<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...